sobota, 6 lipca 2013

NOWY BLOG

The Sibuna Stroy


Nie kochani, nie zwątpiłam. Po prostu wczoraj wzięłam do ręki pierwszy tom Harrego Pottera ( robię to w każde wakacje, to mój zwyczaj) i dostałam weny. Poważnie. Po raz pierwszy. Chodziłam z tą weną i pisałam początek w starym zeszycie od WOS-u, bo ten 'komputer' nie mógł się włączyć. Piszę trzeci sezon od początku, tak jak ja bym chciała go oglądnąć. Blog opowiada losy Lauren, nowej dziewczyny w Anubisie. Jedynej nowej dziewczyny. Nie będzie tam szurniętej Willow niszczącej związek Jary i Amfie. Dodałam pierwszy rozdział, więc możecie sobie przeczytać i stwierdzić i skomentować, czy wyszło. Wysilcie się proszę, na coś więcej niż na super lub fajne. Zachęcam do dodawania do obserwatorów. Jeżeli się wam spodoba, będę kontynuowała tą historię, jeżeli nie - po prostu bloga usunę. Kliknijcie w napis 'THE SIBUNA STORY' i oceńcie. Przepraszam za tak ubogi wygląd, ale jak już mówiłam, mój ukochany komputer z ikonkami na twittera, szablonami i innymi pierdołami się zepsuł a na tym gracie boję się pixela włączyć, bo ona się nawet na wyszukiwarce Google zacina. Jak zostanie naprawiony, rąbnę jakiś poetycki nagłówek. Więc proszę się nie martwić. He he. 


No to chyba tyle. Będę kontynuowała ten blog, chyba że ten nowy będzie się cieszył większym poparciem. Poczekamy,  zobaczymy.


SIBUNA!


Joylitte
XXXX




4 komentarze:

  1. Mam do cb pytanko.
    Kiedy dodasz następny rozdział? Nie, żebym była nachalna, albo coś takiego. Po prostu LOFFCIAM czytać twoje opowiadania! Znalazłam tą stronkę nie dawno. Przeczytałam prolog, a później siedziałam CALUTEŃKĄ noc i czytałam twoje rozdziały. Są NIESAMOWITE!!

    Pozdrawiam, twoja wierna fanka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mój Boże, haha. Chciało ci się czytać te badziewie!? Jezu, gratuluje. Pewnie ci banię zryłam, cnie?
      Dodam go najprawdopodobniej we wtorek. Może w poniedziałek, ale nie wcześniej.
      Moje rozdziały są niesamowite... hmm... Ale ci banie zryłam! Dziewczyno, ja przepraszam.
      Mam nowego bloga z inną historią, ale tą też będę kontynuowała. He he.
      Boże, komuś się to podoba. Zawału normalnie dostałam, hahaha.
      Chyba że kłamiesz.
      Bo możesz też kłamać ;)

      Wzruszona,
      Joylitte
      XXXX

      Usuń
    2. Nie, nie zryłaś mi bani :D
      Nie, nie kłamię :) Jesteś NIESAMOWITA!!
      Twoja wierna fanka (ja) nie będzie czytała rozdziałów przez 9 dni, ponieważ jedzie na obóz! JESTEM ZAŁAMANA!!!!!!!!!!!!!1 :)

      PS: Zastanawiam się nad założeniem bloga o TDA, ale nie chcę sama. Pomożesz? Napisz do mnie na GG: 785741 lub na fejsie: Karolina Maria Łuczak

      Pozdrawia twoja NAJWIERNIEJSZA fanka!! ;)

      Usuń
  2. Super opowiadanie. Jestem Twoją fanką. Też piszę opowiadanie o TDA i dopiero teraz zauważyłam ile błędów w nim robię. Czytałam oby dwa Twoje opowiadania i chyba się zakochałam. Wpadnij na mojego bloga.
    P.S
    Piszę z konta mamy
    :P

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy